Ochrana pred falšovanými výrobkami, uvádzanie inovatívnych technológií na trh, spoločenské záväzky známych značiek voči spotrebiteľom, ale aj aktívna účasť na tvorbe legislatívy. To sú témy, v ktorých chce byť v budúcnosti viac viditeľné Slovenské združenie pre značkové výrobky. Združenie očakáva, že tento cieľ sa podarí naplniť Ľubomírovi Tuchscherovi, ktorý bol menovaný novým riaditeľom povereným vedením združenia. V tejto pozícii chce nadviazať na prácu Dušana Pleška a jeho doterajšie úspechy.
„Našim záujmom je posilniť pozitívne vnímanie značkových výrobkov, ich výrobcov a dovozcov na slovenskom trhu. Očakávame, že nadviažeme na realizované projekty a v budúcnosti dokážeme ešte lepšie a efektívnejšie chrániť záujmy našich členov,“ uviedol predseda predstavenstva Slovenského združenia pre značkové výrobky, Jozef Polievka.
Slovenské združenie pre značkové výrobky zastupuje lídrov trhu s rýchloobrátkovými výrobkami. Od roku 2012 projektovo spolupracuje s agentúrou Neopublic Porter Novelli a prostredníctvom tejto agentúry aj s Ľubomírom Tuchscherom. „Združenie má vybudované veľmi dobré vzťahy s oficiálnymi autoritami. Chceme tieto vzťahy ďalej rozvíjať a zároveň budovať intenzívnejšie vzťahy so širokou verejnosťou, ktorá veľmi málo pozná aktivity výrobcov a dovozcov značkových výrobkov,“ dodal riaditeľ poverený vedením Slovenského združenia pre značkové výrobky, Ľubomír Tuchscher.
Ľubomír Tuchscher pôsobí v oblasti externých vzťahov a komunikácie od roku 2004. Viedol externú komunikáciu Slovenského plynárenského priemyslu, riadil vzťahy s verejnosťou Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR a od roka 2012 pôsobí ako senior konzultant agentúry Neopublic Porter Novelli.