V bankovom sektore sa Kristina Lenková pohybuje už viac ako pätnásť rokov a má prax v rôznych sférach z tohto odvetvia. Pred nástupom do mBank dlhodobo pôsobila a získavala skúsenosti v prestížnych bankových domoch a finančných skupinách, ako sú Citigroup, ČSOB a Komerční banka. Dlhé roky sa venovala segmentovému marketingu a vývoju produktov. V minulom roku sa okrem iného podieľala aj na rebrandingu mBank.
"Kristina Lenková má vynikajúce skúsenosti z oblasti rozvoja a tvorby produktov a som presvedčený, že práve túto znalosť uplatní pri napĺňaní marketingovej stratégie vychádzajúcej z projektu novej mBank," hovorí Pawel Kucharski, výkonný riaditeľ pre obchod, marketing a produkt mBank.
Kristina Lenková vyštudovala ekonómiu na univerzite pre národohospodársku a svetovú ekonomiku v bulharskej Sofii. Následne pod vedením profesora Jána Švejnara získala titul Ph.D. z Centra pre ekonomický výskum a doktorandské štúdium (CERGE) v Prahe.