Na pozíciu Methodology Directora v spoločnosti Gemius nastúpil od augusta Emil Pawlowski. Jeho nástup posilní oblasť výskumných metodológií nástrojov spoločnosti Gemius a ich ďalší vývoj. Novovytvorený tím v čele s Pawlowským pomôže rozšíriť portfólio produktov výskumnej agentúry na viac ako tridsiatich trhoch, kde spoločnosť teraz pôsobí.
Emil Pawlowski je zodpovedný za vývoj výskumnej metodológie produktov v portfóliu spoločnosti Gemius. Jeho úlohou je podporovať rozvoj výskumných projektov, ktoré sú kľúčové pre rast internetu ako média, online reklamy, vrátane merania mobilného internetu či merania konzumácie audio a video materiálov na webových stránkach.
"Vďaka nadviazanej spolupráci s Emilom Pawlowským budeme môcť naďalej zdokonaľovať nielen metodológiu nášho výskumu, ale tiež posilniť našu pozíciu na globálnom trhu. Staneme sa ešte viac kompetentným partnerom v oblasti metodológie výskumu," hovorí Piotr Ejdys, prezident spoločnosti Gemius.
Emil Pawlowski sa už viac ako desať rokov zaoberá oblasťou médií (TV, internet) a výskumom reklamných kampaní. Posledné 3 roky pôsobil v spoločnosti Redefine ako R&D Director, kde dohliadal na rozvoj výskumných projektov. Predtým pôsobil v spoločnostiach Nielsen a AGB, kde sa podieľal na vývoji metodológie a analytických nástrojov. Vyštudoval Fakultu matematiky, IT a mechaniky na Varšavskej univerzite.