Pri vedení pobočky L´Oréal pre Slovensko, Českú republiku a Maďarsko bude môcť Tomáš využiť svoje široké medzinárodné skúsenosti získané na rôznych pozíciach v rámci marketingu, obchodu a tiež na top manažérskych pozíciach v zahraničí. Svoje hlavné ciele v našom regióne zhŕňa takto: „Ako silná kozmetická firma na trhu máme za povinnosť neustále trh rozvíjať a prinášať nové impulzy. Náš model je založený na výskume a inováciach, pretože len tak sme schopní neustáleponúkať niečo nové a zároveň neočakávané. Naším cieľom je viac priblížiť naše značky spotrebiteľom a získať nových spotrebiteľov vďaka neustálym inováciam.“
Tomáš Hruška ukončil štúdia v roku 1999 a následne nastúpil do spoločnosti L´Oréal v Prahe na pozíciu produktového manažéra zodpovedného za produkty starostlivosti o vlasy. Neskôr získal post marketingového riaditeľa, potom sa presunul do medzinárodného sídla skupiny L´Oréal vo Francúzsku. Tam zastával niekoľko manažérskych pozícií a to nielen v marketingu, ale i v obchode a business developmente. Skúsenosti s rolou generálneho riaditeľa si Tomáš prináša zo Švédska, naposledy riadil divíziu spotrebného tovaru pre L´Oréal v Taliansku.
Tomáš má 40 rokov, je ženatý a má dvoch synov. Medzi jeho záujmy patrí šport, hudba, spoznávanie nových krajín a kultúr.