Na pozíciu šéfa združenia podlinkových agentúr BTLka od júna 2012 nastupuje Lukáš Jesenský z agentúry Mertel Slovenská republika.
Členovia podporili kandidatúru Lukáša Jesenského na valnom zhromaždení občianskeho združenia BTLK komunikačná asociáca (BTLka), ktoré sa uskutočnilo v polovici júna v Bratislave. Podľa stanov združenia sa na pozícii predsedu výkonnej rady striedajú postupne všetci členovia na základe rotácie. Lukáš Jesenský na poste šéfa BTLka po roku strieda Michala Svarinského z agentúry Institute of Promotion a na tejto pozícii bude pôsobiť do leta 2013.
Lukáš Jesenský (35) sa na trhu eventov pohybuje od r. 2003, v r. 2005 založil vlastnú spoločnosť Mertel Promotion, ktorá sa po nedávnom vzniku pražskej kancelárie pripravuje na otvorenie svojej viedenskej pobočky.
„Chcel by som sa poďakovať všetkým členom za prejavenú podporu a dôveru pri mojej kandidatúre na predsedu BTLka a tiež Michalovi Svarinskému za to, že myšlienku vzniku asociácie dokázal priniesť do života. BTLka má za sebou prvý rok svojej existencie. Medzi moje priority bude patriť predovšetkým úspešné dotiahnutie rokovaní o rozšírení Zlatého klinca o novú kategóriu zameranú na event manažment, vytvorenie priestoru na odborné panelové diskusie na EventExpo, kľúčovom podujatí v našom biznise a tiež ďalšie rozširovanie členskej základne ako aj budovanie reputácie značky BTLka,“ povedal Lukáš Jesenský, nový predseda BTLka.

