Peter prichádza do tímu ZlavaDna.sk po takmer štvorročnej skúsenosti z agentúry Seesame, kde sa z pozície Senior Manager/Strategist staral o technologických klientov ako Sony, Shell, SchneiderElectric, či Lanxess.Jehou úlohou na týchto klientoch bolo strategické plánovanie komunikácie, realizácia kampaní, kompletný mediálny servis a online marketing. Jeho špecializácia bola produktová komunikácia a práca s komunitami. Pred prácou v agentúre študoval na Fakulte sociálnych a ekonomických vied Univerzity Komenského.
V ZlavaDna.sk bude mať na starosti budovanie reputácie značky, zapojenie zákazníkov, internú komunikáciu a komunikáciu na partnerov. Jeho cieľom je dostať značku ZlavaDna.sk bližšie k užívateľom a vytvoriť s nimi dialóg. „Ak sa podarí značke stať sa súčasťou bežného života spotrebiteľa, stáva sa love brandom. Mojou úlohou je priblížiť sa tomuto cieľu a zapojiť zákazníkov do spoluvytvárania značky ZlavaDna.sk,“ dopĺňa Peter Blažečka.