Spoločnosť Lidl Slovenská republika privítala vo svojich radoch novú PR manažérku komunikácie. Stala sa ňou Jana Čupková, ktorá prevzala zodpovednosť za komunikáciu v spoločnosti od Lucie Borovičkovej, ktorá bola doposiaľ zodpovedná za český aj slovenský trh. Rozdelenie PR a komunikácie je súčasťou procesu vytvárania samostatnej centrály pre Slovenskú republiku. Jana Čupková bude zároveň tlačovou hovorkyňou spoločnosti. Na nové pôsobisko si prináša skúsenosti z mediálneho prostredia. V Slovenskom Rozhlase moderovala hlavnú spravodajskú reláciu Rádiožurnál, pôsobila na pozícií moderátorky politickej diskusnej relácie Sobotné dialógy a rovnako bola aj parlamentnou spravodajkyňou. Ako redaktorka domácej redakcie centra spravodajstva pripravovala príspevky z oblasti politiky a ekonomiky. Jana Čupková je absolventkou politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.
StoryEditor
Novou PR manažérkou Lidlu sa stala Jana Čupková
Spoločnosť Lidl Slovenská republika privítala vo svojich radoch novú PR manažérku komunikácie. Stala sa ňou Jana Čupková, ktorá prevzala zodpovednosť za komunikáciu v spoločnosti od Lucie Borovičkovej, ktorá bola doposiaľ zodpovedná za český aj slovenský trh. Rozdelenie PR a komunikácie je súčasťou procesu vytvárania samostatnej centrály pre Slovenskú republiku. Jana Čupková bude zároveň tlačovou hovorkyňou spoločnosti. Na nové pôsobisko si prináša skúsenosti z mediálneho prostredia. V Slovenskom Rozhlase moderovala hlavnú spravodajskú reláciu Rádiožurnál, pôsobila na pozícií moderátorky politickej diskusnej relácie Sobotné dialógy a rovnako bola aj parlamentnou spravodajkyňou. Ako redaktorka domácej redakcie centra spravodajstva pripravovala príspevky z oblasti politiky a ekonomiky. Jana Čupková je absolventkou politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.