StoryEditor

Novou PR manažérkou Lidlu sa stala Jana Čupková

21.09.2011, 00:00
Spoločnosť Lidl Slovenská republika privítala vo svojich radoch novú PR manažérku komunikácie. Stala sa ňou Jana Čupková, ktorá prevzala zodpovednosť za komunikáciu v spoločnosti od Lucie Borovičkovej, ktorá bola doposiaľ zodpovedná za český aj slovenský trh. Rozdelenie PR a komunikácie je súčasťou procesu vytvárania samostatnej centrály pre Slovenskú republiku. Jana Čupková bude zároveň tlačovou hovorkyňou spoločnosti. Na nové pôsobisko si prináša skúsenosti z mediálneho prostredia. V Slovenskom Rozhlase moderovala hlavnú spravodajskú reláciu Rádiožurnál, pôsobila na pozícií moderátorky politickej diskusnej relácie Sobotné dialógy a rovnako bola aj parlamentnou spravodajkyňou. Ako redaktorka domácej redakcie centra spravodajstva pripravovala príspevky z oblasti politiky a ekonomiky. Jana Čupková je absolventkou politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika privítala vo svojich radoch novú PR manažérku komunikácie. Stala sa ňou Jana Čupková, ktorá prevzala zodpovednosť za komunikáciu v spoločnosti od Lucie Borovičkovej, ktorá bola doposiaľ zodpovedná za český aj slovenský trh. Rozdelenie PR a komunikácie je súčasťou procesu vytvárania samostatnej centrály pre Slovenskú republiku. Jana Čupková bude zároveň tlačovou hovorkyňou spoločnosti. Na nové pôsobisko si prináša skúsenosti z mediálneho prostredia. V Slovenskom Rozhlase moderovala hlavnú spravodajskú reláciu Rádiožurnál, pôsobila na pozícií moderátorky politickej diskusnej relácie Sobotné dialógy a rovnako bola aj parlamentnou spravodajkyňou. Ako redaktorka domácej redakcie centra spravodajstva pripravovala príspevky z oblasti politiky a ekonomiky. Jana Čupková je absolventkou politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:25