Od dnešného dňa (1.8.2013) nastúpil na pozíciu manažéra divízie platených kanálov a služieb JOJ Group Andrej Miklánek. Náplň jeho práce má byť zameraná na "zabezpečenie kvalitatívneho a kvantitatívneho portfolia platených staníc JOJ Group."
Andrej Miklánek naposledy zastával funkciu projektového manažéra RTVS (od nástupu Václava Miku na post generálneho riaditeľa verejnoprávneho média) a predtým riaditeľa programu STV. V Slovenskej televízii prešiel viacerými pozíciami - od externého asistenta cez manažéra obchodného oddelenia, športového redaktora až po člena top manažmentu Richarda Rybníčka, v ktorom mal na starosti športové vysielanie. Bol autorom projektu a projektovým manažérom spustenia športovej Trojky, ale po nástupe Štefana Nižňanského z televízie na vlastnú žiadosť odišiel. Následne bol obchodným riaditeľom spoločnosti Mediaresearch pre Českú republiku a Slovensko. Bol tiež podpredsedom Rady RTVS. Je ženatý a má dve deti.
V rámci personálneho posilňovania v JOJ Group ešte k 1.7.2013 nastúpila na pozíciu manažérky programového úseku Jana Hegedüsová, ktorá bola zároveň poverená riadením programového úseku. "Vytvorením danej pozície reflektujeme na rozšírenie portfólia televíznych kanálov JOJ Group," uviedol hovorca JOJ Group Jozef Gogola a dodal: "Novoprijatí manažéri prinášajú do spoločnosti mnohoročné skúsenosti, ktoré JOJ Group využije pri upevňovaní pozície na mediálnom trhu."
Od dnešného dňa JOJ Group ponúka už štyri televízne stanice JOJ, PLUS, WAU a nový kanál SENZI TV.

