Hlavnou úlohou Pavla Vlčka bude nastavenie a riadenie externej aj internej komunikácie v súlade s novo pripravovanou obchodnou a marketingovou stratégiou mBank. „Chceme byť najlepšou oľbou pre aktívnych klientov, ponúkať im efektívne riešenie ich potrieb. Som presvedčený, že posilnenie tímu komunikácie o Pavla Vlčka nám pomôže v dosiahnutí tohto strategického cieľa,"hovorí PawelKucharski, výkonný riaditeľ pre obchod, marketing a produkt mBank.
Pavel Vlček sa už desať rokov úspešne pohybuje v oblasti komunikácie a publicaffairs. Pred príchodom do mBank riadil komunikáciu v zastúpení korporácie Rosatom na stredoeurópskom trhu. Pôsobil tiež ako riaditeľ komunikácie TechnologyPlatformEnergySecurity alebo Ministerstva priemyslu a obchodu Českej republiky. Skúsenosti vo finančnom sektore získal na pozícii PublicAffairsOfficer v Cititbank.