Doplnil tak chýbajúci článok v top manažmente mBank, ktorý doteraz tvorili Roman Truhlář, generálny riaditeľ, Przemysław Kłobut, výkonný riaditeľ finančného oddelenia a Grażyna Zawisza, výkonná riaditeľka oddelenia risku. Vo svojej pozícii zodpovedá Paweł Kucharski za obchod, marketing a komunikáciu, produkty, portfólio a call - centrum českej a slovenskej mBank.
Svoju profesionálnu kariéru v mBank zahájil Paweł Kucharski v roku 2000 a patril medzi prvých 15 zamestnancov, ktorí úspešný model mBank rozbiehali. Počas nasledujúcich trinástich rokov prešiel ako manažér všetkými oddeleniami obchodnej divízie mBank. Počas jeho pôsobenia sa poľská mBank, s viac ako 3 mil. zákazníkov, stala jednou z najúspešnejších bánk v oblasti akvizície zákazníkov a značka mBank najsilnejším brandom na poľskom trhu.
„mBank má v Čechách a najmä na Slovensku stále veľký rastový potenciál. Moje ambície sú v tomto smere tiež vysoké, pretože držím v rukách aj jedno eso. Vo februári ponúkneme svojim zákazníkom revolučné internetové bankovníctvo o ktorom som presvedčený, že prinesie do mBank veľa nových zákazníkov. Ruku v ruku s ním meníme aj firemný dizajn a logo. Moje úsilie bude smerovať k tomu, aby sme v Čechách a na Slovensku vybudovali silnú a úspešnú značku mBank," povedal Paweł Kucharski, výkonný riaditeľ obchodného oddelenia mBank.

