StoryEditor

Dachser vymenoval Silviu Pintérovú špecialistkou pre optimalizáciu zákazníckeho servisu v troch krajinách

16.03.2016, 12:23
Silvia Pintérová postúpila v spoločnosti Dachser na pozíciu špecialistky pre optimalizáciu zákazníckeho servisu na Slovensku, v Rumunsku a v Maďarsku – EU Service manager circle. Na novú pozíciu ju centrála spoločnosti Dachser, medzinárodného poskytovateľa logistických služieb, vymenovala po úspešnom pôsobení na pozícii Service manager.

Pozícia EU Service manager circle slúži v skupine Dachser ako analytická a poradenská jednotka, ktorá má na starosti zber a analýzu návrhov na zlepšenie zákazníckeho servisu a ich následné predkladanie a prerokovanie s centrálou spoločnosti. Výsledkom tejto činnosti bude zefektívnenie spolupráce s klientmi, neustále vylepšovanie zákazníckej podpory a optimalizácia procesov v každej jednotlivej krajine.

Silvia Pintérová nastúpila do spoločnosti Dachser Slovakia, vtedy ešte pôsobiacej pod menom Lindbergh Air Freight, už v roku 1995 a počas siedmich rokov zbierala skúsenosti na pozícii Air import supervisor. V roku 2002 prestúpila na pozíciu Project manager do oddelenia tender manažmentu, kde sa venovala riadeniu a koordinácii tendrov a cenových ponúk slovenskej pobočky Dachser.

V roku 2009 sa presunula do oddelenia leteckých zásielok, kde pracovala ako referent. Neskôr prešla pod nemeckú centrálu spoločnosti, kde na pozícii manažérky zákazníckeho servisu pôsobila na  pobočke v Lozorne. Počas svojej 21-ročnej kariéry v Dachser Slovakia mala možnosť dôkladne spoznať všetky prevádzkové procesy, a tak bola navrhnutá centrálou spoločnosti na pozíciu EU Service manager circle.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 17:47