StoryEditor

HARTMANN-RICO do čela nového oddelenia strategického rozvoja postavil Stanislava Jančíka

22.08.2013, 14:26
Určovanie strednodobej a dlhodobej stratégie, identifikácia nových produktových kategórií, riadenie korporátnej komunikácie, sledovanie a optimálne prispôsobovanie sa legislatívnemu prostrediu v Českej a Slovenskej republike.

Predovšetkým za tieto aktivity bude v HARTMANN-RICO zodpovedať novo vzniknuté oddelenie strategického rozvoja. Od 1. júla ho vedie Ing. Stanislav Jančík, ktorý doteraz vo firme pôsobil na pozícii marketingového riaditeľa.

Vznik nového oddelenia je jedným z viacerých opatrení, ktoré sprevádza celkovú zmenu strategického smerovania spoločnosti HARTMANN-RICO.

„Pre zaistenie budúcich úspechov firmy je dôležité aktívne hľadať príležitosti pre rozvoj nášho biznisu a efektívne merať ich reálne využitie. Vďaka previazaniu činností oddelenia strategického rozvoja s procesmi obchodu a marketingu očakávame posilnenie značky HARTMANN na domácom trhu,“ uviedol Stanislav Jančík.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 07:16