„Na žiadnom inom trhu mimo Českej republiky nemá ŠKODA tak tradičnú a výnimočnú pozíciu ako na Slovensku. Preto som ponuku opäť sa stať súčasťou slovenského tímu značky ŠKODA prijal bez váhania. Je to pre mňa obrovská výzva a urobím všetko pre to, aby sme naplnili očakávania slovenských zákazníkov a posunuli značku opäť o kúsok ďalej,“ hovorí nový vedúci predaja ŠKODA AUTO Slovensko, Petr Berný.
Petr Berný doteraz pracoval v spoločnosti ŠKODA AUTO v Mladej Boleslavi na pozícii vedúceho centrálneho útvaru riadenia predaja. Bol zodpovedný za plánovanie mimoriadnych výbav a správu zákaziek.
Vyštudoval Fakultu podnikovej ekonómie na Technickej univerzite v Liberci. Je absolventom štúdia na IPFM (Institute for industrial and financial management) v Prahe.
Po absolvovaní štúdií nastúpil v roku 1997 do trainee programu ŠKODA AUTO v Mladej Boleslavi, kde získaval prvé skúsenosti s automobilovým odvetvím. Následne pracoval štyri roky ako špecialista na Oddelení stratégie cien a zisku, kde mal na starosti cenovú politiku pre severnú Európu, Veľkú Britániu a Írsko. V rokoch 2004 až 2009 zastával pozíciu koordinátora produktového marketingu pre modelové rady Octavia, Yeti a Superb.
Cenné skúsenosti so slovenským trhom získal už v rokoch 2009 až 2011, kedy sa stal súčasťou nového tímu ŠKODA AUTO Slovensko. Na Slovensku pôsobil na pozícii vedúceho produktového oddelenia, plánovania a dispozícií.
Jan Mach nastúpil do spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko v roku 2010 na pozíciu vedúceho oblasti pre predaj a veľkoodbery. Po svojom pôsobení na Slovensku sa vracia do štruktúr automobilky ŠKODA AUTO v Mladej Boleslavi. Kariéru začal v ŠKODA AUTO Mladá Boleslav už v roku 2000, kde prešiel rôznymi manažérskymi pozíciami so zameraním na cenové stratégie. Skúsenosti zbieral aj u importéra vozidiel ŠKODA pre nemecký trh. Od roku 2009 pôsobil vo funkcii oblastného vedúceho pre Slovensko v rámci regiónu strednej Európy.