V bratislavskej Inchebe tiekla v utorok 22. marca krv prúdom. Druhý ročník darovania kreatívnej krvi pod názvom Krvavé sonety priniesol Národnej transfúznej stanici 9,45 litra krvi. Celkovo prišlo na akciu pod hlavičkou agentúry Mayer/McCann Erickson 30 reklamných tvorcov spolu so zadávateľmi reklamy a darcami. „Tešíme sa, že sa nám táto tradícia pekne rozbehla a o rok sa vidíme na rovnakom mieste znova,“ vyhlásila Zuzana Kušová, Executive Director Mayer/McCann Erickson.
Ambíciou ojedinelého eventu z dielne agentúry Mayer/McCann Erickson bolo spojiť rivalov z reklamnej branže, klientov a partnerov, a pomôcť všetkým, pre ktorých je táto vzácna tekutina životne dôležitá. Išlo už o druhý ročník akcie, tento rok sa niesol v tematike Krvavých sonetov. Akciu podporil aj herec Štefan Bučko, ktorý sa podujal nahrať videopozvánku s originálnou básňou Krvavé sonety.
Viac fotografií z akcie nájdete tu.

