StoryEditor

Heineken posadil novinárov do stroja času

09.12.2013, 16:53
Poriadne zhlboka sa musela nadýchnuť generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko Door Plantenga na tohtoročnom vianočnom večierku s novinármi. Čakala na ňu totiž torta so 140 sviečkami...

Už tradičný koncoročný bowlingový turnaj sa tentokrát zmenil na netradičnú narodeninovú oslavu značky Heineken, ktorá v tomto roku oslávila 140. výročie svojej existencie.

Celý večer sa niesol v duchu najvýznamnejších období  značky. Najskôr sa hostia stali súčasťou 30. rokov, kedy sa zrodila hviezda – symbol piva Heineken. Druhou etapou boli 70. roky – keď Heineken vybudoval najmodernejší a v tom čase najväčší pivovar v Európe a zároveň sa táto značka stala jednotkou na americkom trhu spomedzi všetkých dovážaných pív. Tretia etapa sa niesla v znamení budúcnosti – otvorených možností a výziev značky.

Netradičný večierok mal okrem bowlingového turnaja ešte jedno (netradičné) vyvrcholenie – odovzdanie originálneho bicykla Heineken víťazovi vedomostnej súťaže o tejto svetovej značke.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 00:09