Agentúra Clockwise realizovala v októbri pre klienta Pilsner Urquell sériu eventov pri príležitosti 170. rokov od uvarenia prvého zlatistého piva na svete v Plzni.
Agentúra Clockwise realizovala v októbri kampaň pre klienta Pilsner Urquell. Išlo o sériu eventov pri príležitosti 170. rokov od uvarenia prvého zlatistého piva na svete v Plzni.
Pilsner Urquell do vybraných prevádzok po celom Slovensku priniesol svojim fanúšikom limitovanú nefiltrovanú várku piva, ktorú uvarili všetci žijúci sládkovia Plzeňského Prazdroja a posvätil ju sám plzeňský biskup. Po Slovensku ju rozvážalo retro auto a konský povoz v špeciálnych drevených a zlatých sudoch.
Drevené sudy sa narážali starým spôsobom pomocou kladiva, drevenej pípy a pivovarníckej ihly, tak ako to robili plzeňskí pivovarníci už pred 170 rokmi.