Pri príležitosti medzinárodnej akcie Responsib’All Day majú zamestnanci jedného zo svetových lídrov na trhu s alkoholom v každej krajine za úlohu pracovať na spoločensky zodpovedných projektoch, ktoré čo najefektívnejšie prispejú ku globálnemu boju proti nezodpovednému pitiu. Jan Becher - Slovensko (JBS) preto počas tohtoročného „zodpovedného dňa“ zrealizoval akciu plnú podnetných prednášok, ale aj originálnych súťaží a aktivít.
Tzv. opilecké okuliare účastníkom napríklad pomohli pochopiť, ako alkohol vplýva na zmysly človeka, interaktívna hra na hádanie veku zase ozrejmila ťažkosti, ktorým barmani čelia, keď sa snažia vyhnúť podávaniu alkoholu neplnoletým. Témou boli aj hranice etiky pri propagácii alkoholických výrobkov, najčastejšie sťažnosti spotrebiteľov prišla v tejto súvislosti vysvetliť výkonná riaditeľka Rady pre reklamu PhDr. Eva Rajčáková. Známy motoristický novinár a pretekár Alexander Štefuca sa vo svojej prednáške zasa zameral na problematiku šoférovania pod vplyvom alkoholu.

