Denne sa spúšťa poriadny cirkus kvôli reklame. Ako to však dopadne, keď sa zíde reklama kvôli cirkusu? O tom sme sa mali možnosť spoločne presvedčiť na 3. ročníku reprezentačného bálu, ktorý bol zorganizovaný pod taktovkou Kamako / Katedra marketingovej komunikacie FFUK.
Po dekadentných momentoch v lesku burlesque spred dvoch rokov a vlaňajšom posedení v saloone Divokého západu si tentoraz KAMAKO bál rozložil svoje šapitó 25. apríla (piatok) v klube The Square Bratislava.
V manéži s unikátnou svetelnou šou zažiarilo Duo Aratron Aspis - Profesionálna ohňová, uv show., (p)artistov rozhýbala tanečná skupina RDS Company a kus svojho umenia predviedol Cirkuskus. Všetky parketové levy vypustené z klietok pohadzovali hrivou do rytmov od Dj Fazo. Dresscode sa niesol v štýle hesla: "Čím väčší cirkus, tým lepšie!" Nápadité outfity akrobatov, klaunov aj zvierat zviedli v aréne súboj o Lomo fotoaparát od Slowatch. Každý krotiteľ hedlajnov, art(ista) director aj account manéžer bol srdečne vítaný.