StoryEditor

Kamako bál 2014

19.05.2014, 14:57
Denne sa spúšťa poriadny cirkus kvôli reklame. Ako to však dopadne, keď sa zíde reklama kvôli cirkusu?

Denne sa spúšťa poriadny cirkus kvôli reklame. Ako to však dopadne, keď sa zíde reklama kvôli cirkusu? O tom sme sa mali možnosť spoločne presvedčiť na 3. ročníku reprezentačného bálu, ktorý bol zorganizovaný pod taktovkou Kamako / Katedra marketingovej komunikacie FFUK.

Po dekadentných momentoch v lesku burlesque spred dvoch rokov a vlaňajšom posedení v saloone Divokého západu si tentoraz KAMAKO bál rozložil svoje šapitó 25. apríla (piatok) v klube The Square Bratislava.

V manéži s unikátnou svetelnou šou zažiarilo Duo Aratron Aspis - Profesionálna ohňová, uv show., (p)artistov rozhýbala tanečná skupina RDS Company a kus svojho umenia predviedol Cirkuskus. Všetky parketové levy vypustené z klietok pohadzovali hrivou do rytmov od Dj Fazo. Dresscode sa niesol v štýle hesla: "Čím väčší cirkus, tým lepšie!" Nápadité outfity akrobatov, klaunov aj zvierat zviedli v aréne súboj o Lomo fotoaparát od Slowatch. Každý krotiteľ hedlajnov, art(ista) director aj account manéžer bol srdečne vítaný.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 16:26