Hlavným cieľom aktivity je podnietiť záujem verejnosti o finančné vzdelávanie, resp. efektívne narábanie s financiami. Eventy boli organizované v nákupných centrách v Bratislave a Košiciach, aby oslovili čo najširšie skupiny obyvateľstva. Okrem finančného poradenstva a zvyšovania povedomia o financiách, si účastníci podujatia mohli na špeciálnej online aplikácii zmerať svoj kvocient finančnej gramotnosti (FQ), i vychutnať „finančný koktejl” (nealkoholický) podľa receptúry spoločnosti Partners Group SK. Podľa Jany Mokráňovej, marketingovej riaditeľky Partners Group SK „cieľom eventov "Dni finančnej gramotnosti" bolo najmä priniesť značku Partners Group SK na oči cieľovej skupiny a zároveň nenútenou formou upozorniť na potrebu finančného plánovania a využívania finančných služieb skutočných profesionálov. Tento cieľ sa rozhodne naplnil a toto podujatie hodnotíme ako mimoriadne úspešné.“

