StoryEditor

Vineu Lajt predstavili v oblakoch

24.06.2014, 13:19
V spolupráci s reštauráciou Mercado priniesla Vinea do Bratislavy netradičný zážitok.

Ubehlo už 40 rokov, odkedy bol v roku 1974 na trh uvedený hroznový nápoj Vinea. Tá si okamžite získala slovenských, českých, ale aj zahraničných spotrebiteľov. Pri príležitosti osláv svojho okrúhleho jubilea Vinea predstavila novinku - menej sladký, no stále rovnako hroznový nápoj VINEA LAJT. „Novinka Vinea lajt bez pridaného cukru, s rovnakým podielom hroznovej šťavy sa pije s ľahkosťou, a pre túto jej vlastnosť sme sa rozhodli brať život ešte viac „lajt“, vysvetľuje brand manažérka značky Vinea, Zuzana Netíková. Od stredy 18. júna až do soboty 21. júna 2014 Vinea lajt vynášala ľudí – a to doslova – do oblakov prostredníctvom netradičného eventu s názvom „Vinea v oblakoch“. Ten sa teší celosvetovej obľube a najnovšie si ho môžu užiť aj milovníci jedinečných zážitkov na Slovensku. Zariadenie pozostávajúce zo žeriavu a špeciálne upraveného stola na pohodlné vychutnávanie si zážitku z krásneho výhľadu i osviežujúceho nápoja je umiestnený na parkovisku pri bratislavskom nákupnom centre Eurovea. Na príprave tohto konceptu sa spolupodieľal aj partner – reštaurácia Mercado, ktorá verným zákazníkom a držiteľom MedusaCard ponúkla večerný variant konceptu aj spolu s ochutnávkou menu a vína pod taktovkou šéfkuchára Martina Korbeliča. Martin pripravil špeciálne trojchodové ochutnávkové menu pozostávajúce z dvoch nových a jedného existujúceho jedla v Mercade. Kedže Martin pripravuje úplne nový jedálny lístok v reštaurácii Mercado, verní zákazníci a držitelia MedusaCard budú tak môcť ako vôbec prví ochutnať nové chute Mercada. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 00:21