Víťazmi prvého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stali bratia Róbert a Pavel Šarinovci z Veľkého Krtíša, zakladatelia siete predajní Deaf Kebab, v ktorých rýchle občerstvenie predávajú nepočujúci. Cenu verejnosti si odniesla medovnikárka Mária Balačinová, špeciálne ceny sa porota rozhodla udeliť aj projektu Lokapetit za debničkový predaj potravín a Zoltánovi Kollárovi, ktorý svoje podnikanie v Komárne už roky spája s pomocou ľuďom bez domova.
Príbeh dvoch bratov, počujúceho Róberta a nepočujúceho Pavla, ktorí vytvorili koncept predajní Deaf Kebab a už tri roky v nich dávajú prácu nepočujúcim, najviac očaril porotu súťaže METRO Dobrý podnikateľ. Bratská podnikateľská dvojica si z galavečera v tomášovskom kaštieli odniesla okrem sošky a vôbec prvého titulu METRO Dobrý podnikateľ 2014 aj hlavnú cenu 5.000 eur, ktoré využijú pri svojom cieli otvoriť čo najviac prevádzok s nepočujúcimi zamestnancami po celom Slovensku.
„Šarinovci ukážkovým spôsobom naplnili to, čo pre nás pojem dobrý podnikateľ znamená. Sú to ľudia, ktorí do podnikania dávajú nielen čas, úsilie a kapitál, ale tiež srdce a ochotu meniť svoje okolie k lepšiemu. Róbert a Pavel sú dôkazom, že je možné úspešne podnikať, a zároveň svojou činnosťou pomáhať iným,“ hovorí k výsledku člen poroty a manažér komunikácie METRO Martin Jaroš.
Podnikatelia dávajú prácu nepočujúcim.
StoryEditor
Podnikatelia dávajú prácu nepočujúcim
Titul METRO Dobrý podnikateľ získali bratia Šarinovci, ich Deaf Kebab dáva prácu nepočujúcim.

