StoryEditor

V sobotu večer „zhorel“ most SNP

23.09.2014, 17:12

Konštrukcia UFO na bratislavskom moste SNP bola v sobotu zdevastovaná. Zhorela, zrútila sa a bola aj zatopená.

UNIQA poisťovňa ako prvá spoločnosť na Slovensku použila v sobotu komerčný mapping na reklamu. Počas špeciálneho mappingu zachvátili najznámejší bratislavský most – most SNP – jednotlivé katastrofy ako zhorenie, zatopenie, či zrútenie. Zaujímavú vizualizáciu bolo možné vidieť v sobotu 20. septembra z nábrežia Dunaja i zo strany Sadu Janka Kráľa.

Posolstvom UNIQA mappingu bolo zamyslenie sa a uvedomenie si dôsledkov nečakaných prírodných katastrof, ktoré môžu výrazne ovplyvniť náš život. Mapping vystihoval jednoduchý slogan: Myslite na to, že poistenie je vždy lacnejšie.

„Vďaka mappingu sme sa snažili upriamiť pozornosť na význam poistenia v živote. Zároveň sme ponúkli tému k zamysleniu - s poistením nemusíme mať obavy, že vplyvom prírodnej katastrofy môžeme prísť o majetok. Koncept mappingu mal devastačný priebeh, ale s pozitívnym odkazom v závere vizualizácie. Konštrukciu UFO na bratislavskom moste SNP sme nechali zhorieť, rozpadnúť sa, posprejovať grafitmi i zatopiť,“ hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne Ing. Silvia Vlasková.

Mapping je spôsob projekcie, počas ktorej sa 3D obraz premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá. Na základe premietania sa môže zdať, že objekt, okolo ktorého chodíte každý deň zrazu ožíva, prípadne je v situácii, v ktorej ste ho nikdy nevideli. Celá projekcia vyvoláva v divákovi nezabudnuteľný zážitok.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 11:35