Pioneer uiviedol nový firemný slogan „sound.vision.soul“, ktorý sa bude používať pri spoločných marketingových aktivitách k posilneniu mena Pioneer v celosvetovom rozsahu.
„Sound“ označuje pôvod značky Pioneer - zvuk – rovnako tak môže znamenať, že Pioneer je silná a zdravá firma, jej cieľom je súzvuk so zákazníkmi.
„Vision“ sa vzťahuje ma video trh, kde Pioneer plánuje zjednotenie DVD s displejom budúcej generácie ako základ obchodu. V istom zmysle to taktiež naznačuje jasné porozumenie budúceho vývoja trhu.
„Soul“ zdôrazňuje odhodlanosť spoločnosti Pioneer pozdvihnúť zábavu na úroveň čistých emócií. Pioneer skutočne verí, že zvuk a obraz má silu „hýbať srdcom a dotknúť sa duše“ a želá si oznámiť túto vieru širokej verejnosti.
Uvedením nového firemného sloganu „sound.vision.soul“ chce Pioneer naplniť svoj cieľ a „podielať sa na hudobnej a obrazovej zábave, ktorá prináša radosť a pozdvihuje myseľ .“
V priebehu tohto finančného roku bude Pioneer agresívne budovať svoje nové obchodné aktivity na svetových trhoch so zameraním na DVD rekordéry, umožňujúce jednoduchý záznam a strih vysoko kvalitného obrazu na DVD diskoch, a na ploché plazmové displeje (PDP) s vysokým rozlíšením XGA – v obidvoch oblastiach bola spoločnosť Pioneer vôbec prvou na svete, ktorá ich predstavila. Pioneer je presvedčený, že tieto produkty dajú skutočný význam novému sloganu „sound.vision.soul.“
Zdroj: www.istrategie.cz

