Zo všetkých osôb, ktoré prešli okolo auta s reklamou si všimlo alebo zapamätalo značku alebo slogan produktu, ktorý bol uvedený na reklame 21,2 % osôb, čo predstavuje 56,7 % z osôb, ktoré zaregistrovali reklamu. Vyplýva to z výskumu agentúry DICIO, s.r.o. business information.
Akýkoľvek prvok (značka, slogan, produktová kategória, obal, farba reklamy) si zapamätalo alebo všimlo 36,2 % osôb, ktoré prešli okolo auta s reklamou, čo predstavuje 95,0 % z tých osôb, ktoré zaregistrovali reklamu.
78,1 % zo všetkých osôb, ktoré prešli okolo auta s reklamou uviedlo, že sa im mobilný spôsob reklamy páči (určite áno, skôr áno ako nie) a 18,8 % uviedlo, že sa im reklama nepáči (určite nie, skôr nie ako áno). Pričom podiel osôb, ktorým sa táto forma mobilnej reklamy určite páči je 45,6 % a podiel, ktorým sa táto forma reklamy napáči je 9,4 %.
Cieľom prieskumu bolo popísať dosah mobilnej reklamy, vyhodnotiť základné parametre (všimol si auto, reklamu, ako aj prvky z reklamy) a zhodnotiť postoj verejnosti k mobilnej reklame.
Prieskum bol realizovaný koncom decembra metódou individuálnych rozhovorov realizovanými na verejnom priestranstve pri vstupoch do nákupných centier v Bratislave.
Podrobnosti o prieskume a rovnako o prieskume na rovnakú tému realizovanom na verejnom priestranstve v okolí vstupných a výstupných miest na športové a kultúrne podujatia v Bratislave s využitím hudby a na uzavretých sídliskách s využitím hudby si môžete prečítať v marcových Stratégiách.
Zdroj: DICIO

