Saatchi & Saatchi je poslednou z významných sietí, ktorá na Slovensku doteraz nemala zastúpenie. Dnes už však na Slovensku pôsobí, vďaka podpisu afiliačnej zmluvy s reklamnou agentúrou MUW. Prečo je pre túto sieť Slovensko dôležité?
O tom, prečo sa v Saatchi & Saatchi rozhodli vstúpiť na náš trh práve teraz, prečo si vybrali práve MUW, prečo o tomto kroku v dcérskej spoločnosti skupiny Publicis Group – v slovenskej agentúre Publicis Knut nič nevedeli, ako aj o rozsahu vzájomnej spolupráce medzi MUW a Saatchi & Saatchi a jej vplyve na aktivity oboch partnerov, o sieťových klientoch, ktorí sú pre trh veľmi zaujímaví - napríklad značky najväčšieho svetového zadávateľa reklamy Procter&Gamble;, Visa, Audi, či Toyota, či o koncepte lovemark sme sa v októbrovom čísle mesačníka Stratégie pozhovárali so Simonom Goodeom, general managerom Saatchi & Saatchi pre Európu, Stredovýchodnú a severnú Afriku.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

