Spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s. a Slovenská televízia (STV) dnes oznámili partnerstvo v druhom ročníku súťaže „Slovensko hľadá SuperStar 2“. T-Mobile sa stal hlavným partnerom nového pokračovania divácky najúspešnejšej megashow.
„SuperStar sa globálne etablovala ako jedna z najsledovanejších reality show. Partnerstvo so slovenskou SuperStar potvrdzuje celosvetovú orientáciu spoločnosti T-Mobile na hudbu, ktorú vnímame ako vynikajúcu platformu na poskytovanie interaktívnej zábavy pre našich zákazníkov a napĺňanie hodnotového zázemia T-Mobile ako inšpiratívnej značky. Na Slovensku sme sa rozhodli podporiť túto súťaž mladých talentov a pre našich zákazníkov pripravíme množstvo produktov a služieb, vďaka ktorým budú bližšie k dianiu v súťaži ako kedykoľvek predtým. Viac zatiaľ neprezradíme, avšak zákazníci sa určite majú na čo tešiť a čaká ich nejedno prekvapenie,“ prezradil generálny riaditeľ T-Mobilu Slovensko Robert Chvátal.
T-Mobile pripravuje pre svojich zákazníkov exkluzívnu ponuku zábavného obsahu a mobilných služieb s tematikou SuperStar. Vďaka T-Mobilu sa budú môcť preniesť priamo do diania SuperStar a budú mať aktuálne informácie okamžite vo svojich mobilných telefónoch.
„Vďaku svojmu mobilnému telefónu, T-Mobilu a STV sa naši zákazníci dostanú oveľa bližšie k svojim hviezdam, budú môcť vyhrať rôzne ceny súvisiace s projektom v celom rade súťaží a hier, sledovať video klipy, vybrať si balíček služieb s podobizňami svojho favorita, ktorými oživia svoj mobil a pripravujeme viaceré ďalšie prekvapenia. Môžeme sľúbiť, že zákazníci T-Mobilu budú môcť byť tak blízko k súťažiacim, ako tomu ešte doteraz nikdy nebolo“, prisľúbil Milan Vašina, marketingový riaditeľ T-Mobile Slovensko.
Zdroj: T-Mobile Slovensko

