Spoločnosť Inter IKEA Centre Slovensko dokončí na jeseň tohto roka prvú časť projektu rozšírenia obchodného centra AVION Shopping Park. Jeho súčasťou bude aj vstup H&M; na slovenský trh.
Inter IKEA Centre Slovensko s. r. o., ktorá je majiteľom a prevádzkovateľom obchodného centra AVION Shopping Park, investuje do tohto projektu viac ako 1,1 mld. Sk. Výstavba potrvá celkom 15 mesiacov. V obchodnej pasáži, ktorá sa rozšíri o 18 000 m², sa otvorí 50 nových obchodov prevažne medzinárodných značiek zameraných na módu, ktoré zatiaľ nemajú na Slovensku zastúpenie. Nebudú chýbať ani nové kaviarne a reštaurácie. Celková predajná plocha sa po dokončení výstavby zvýši na 66 000 m². V areáli vznikne 650 nových parkovacích miest v novej podzemnej garáži, takže celkovo bude v Avione 3 200 bezplatných parkovacích miest, čo predstavuje najväčšiu kapacitu na Slovensku.
Medzi spoločnosti, ktoré otvoria svoje prevádzky v novom Avione, patrí už spomínaná švédska spoločnosť H&M, ktorá svoj módny sortiment ponúkne na rozlohe až 2 000 m². V Bratislave veľmi žiadaná značka H&M je populárna najmä tým, že prináša zákazníkom módu a kvalitu za najlepšiu cenu. Je vyhľadávaným artiklom v celej Európe. Priaznivci tejto štýlovej značky sa už teraz môžu tešiť na slávnostné otvorenie na jar 2007. Počas výstavby sú všetky obchody Avionu naďalej otvorené a tešia sa na svojich návštevníkov v nezmenenom režime.
Zdroj: EURO RSCG ARTMEDIA

