StoryEditor

Prepadli ČSOB!

15.11.2005, 23:00

Vo svojej aktuálnej kampani predstavuje ČSOB spotrebiteľský úver, ktorého hlavným benefitom je rýchlosť, ako si ho môžete zadovážiť. Ako komunikačne predstavila ČSOB tento benefit?

„Pomocou spotrebiteľského úveru môžete získať prostriedky, ktoré môžete využiť na akýkoľvek účel,“ vysvetľuje Juraj Šulík, senior copywriter reklamnej agentúry Mayer / McCann-Erickson. Podľa jeho slov v aktuálnej kampani ČSOB nejde o bežný TV spot z bankového prostredia. „Iné banky pri komunikácii spotrebiteľských úverov využívajú bankové priestory. My sme sa rozhodli zvoliť uhol pohľadu na tých, ktorí si takýto úver berú,“ hovorí Juraj Šulík.

Reklamná agentúra sa tentokrát rozhodla využiť filmový štýl. TV spot Prepad podľa Juraja Šulíka štýlovo pripomína americké alebo francúzske kriminálne filmy, čomu bol podriadený aj spôsob nakrúcania – mal obsahovať všetky špecifiká žánru kriminálneho filmu. „Zaujímavé je, že ČSOB je jediná banka, ktorá zatiaľ nebola vykradnutá, teda jediný prepad sa odohral v tomto TV spote,“ hovorí.

Celý článok si môžete prečítať v novembrovom vydaní Stratégií.

Zdroj: Ľubica Christophoryová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2025 03:53