Posilniť marketing značky Coca-Cola by mal na budúci rok nový slogan v znení Welcome to the Coke Side of Life.
Marketingová riaditeľka Coca-Coly Mary Minnicková oznámila nový reklamný slogan na stretnutí s finančnými analytikmi v New Yorku. Povedala, že by mal byť súčasťou špecifických kampaní aj v rozličných variantoch ako napr. Chill on the Coke Side of Life (voľný preklad – Bavte sa s Coca-Colou, pozn. red.).
„Veríme, že sú chvíle počas dňa, kedy zaberie iba Coca-Cola, čo je rámcom pre našu reklamu,“ povedala Mary Minnicková.
Nová marketingová kampaň, ktorej ťažisko by malo byť počas ZOH v Turíne, bude propagovať zdravie podobne ako v súčasných kampaniach McDonald´s a iných potravinárskych spoločností a predstavovať široké spektrum nápojov značky Coca-Cola.
Zdroj: MediaGuardian.co.uk

