Softvérový dom Siemens PSE na Slovensku uviedol začiatkom apríla personálnu recruitingovú kampaň s názvom Východniari, Kysučania, Piešťanci, poďme domov!. Kampaň potrvá približne mesiac.
Ako informoval Tomáš Král, Public & Media Relations, Siemens s. r. o., hlavným cieľom kampane je osloviť nových softvérových expertov v regiónoch, konkrétne v Košiciach, Žiline a Piešťanoch. Siemens PSE potrebuje nájst do konca roka 2010 až 500 nových vývojárov a to v drvivej väčšine v regiónoch. Momentálne zamestnáva vyše 1000 pracovníkov. Kampaň prebieha na internete, využíva billboardy na hlavných ťahoch do Košíc a Žiliny a je podporená nálepkami na skle vo vlakoch, ktoré premávajú medzi Košičami, Bratislavou a Prahou, tiež plagátmi na lavičkách an železničných stanicich.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

