StoryEditor

Recruitingová kampaň Siemens PSE

03.04.2006, 00:00

Softvérový dom Siemens PSE na Slovensku uviedol začiatkom apríla personálnu recruitingovú kampaň s názvom Východniari, Kysučania, Piešťanci, poďme domov!. Kampaň potrvá približne mesiac.

Ako informoval Tomáš Král, Public & Media Relations, Siemens s. r. o., hlavným cieľom kampane je osloviť nových softvérových expertov v regiónoch, konkrétne v Košiciach, Žiline a Piešťanoch. Siemens PSE potrebuje nájst do konca roka 2010 až 500 nových vývojárov a to v drvivej väčšine v regiónoch. Momentálne zamestnáva vyše 1000 pracovníkov. Kampaň prebieha na internete, využíva billboardy na hlavných ťahoch do Košíc a Žiliny a je podporená nálepkami na skle vo vlakoch, ktoré premávajú medzi Košičami, Bratislavou a Prahou, tiež plagátmi na lavičkách an železničných stanicich.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:37