Spoločnosť Avon Cosmetics uvádza na slovenský trh nové symboly charitatívnej kampane Avon proti rakovine prsníka – Striebornú stužku a Ružovú kozmetickú taštičku.
Výťažok z predaja aj týchto nových symbolov umožňuje pokračovať v aktivite prevencie rakoviny prsníka na Slovensku. V roku 2006 sa predajom symbolov podarilo vyzbierať 4,5 miliónov slovenských korún. V spolupráci s pacientskou organizáciou Europa Donna Slovensko za zrealizovali projekty Informačná kampaň o rakovine prsníka, v rámci ktorého boli publikované tlačoviny informujúce o ochorení rakoviny prsníka určené pre širokú verejnosť. Ďalším projektom boli Rekondičné pobyty pre ženy s ochorením rakoviny prsníka. Kúpeľný pobyt, plne sponzorovaný spoločnosťou Avon Cosmetics pre 214 žien s ochorením rakoviny prsníka sa uskutočnil v máji 2006 v Turčianskych Tepliciach.
Na konci roku 2006 prispela spoločnosť Avon Cosmetics čiastkou 3,5 milióna slovenských korún na nákup technologického vybavenia pre špecializované pracovisko na diagnostiku a chirurgické riešenie ochorenia rakoviny prsníka v spolupráci s nadáciou onkologickej chirurgie Medical.
V roku 2007 spoločnosť Avon Cosmetics pokračuje v podpore programov boja proti rakovine prsníka v rámci spolupráce s nadáciou onkologickej chirurgie Medical a pacientskej organizácie Europa Donna Slovensko – odpoveď na rakovinu prsníka.
Brošňa Strieborná stužka má nový dizajn a nahradí brošňu, ktorá bola v ponuke doteraz. Jej hodnota je 100 Sk. Ružová kozmetická taštička s plisovaným efektom je v ponuke za 120 Sk.
Okrem toho, že sú tieto dva nové symboly v ponuke samostatne, je možné zakúpiť si ich aj ako set za zvýhodnenú cenu 200 Sk.
Zdroj: Neopublic Porter Novelli

