V nedeľnom vydaní známeho švajčiarskeho týždenníka sa objavila dvojstránková reklama s polonahým modelom pózujúcim vedľa parfumu Gucci. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby sa neskôr neukázalo, že išlo o podvodníka.
Mužovi sa podarilo obalamutiť jednu z najväčších mediálnych spoločností v krajine. Minulý týždeň zavolal do švajčiarskych novín SonntagsZeitung a vydával sa za reprezentanta talianskeho módneho giganta Gucci. V najbližšom čísle si objednal veľmi drahú farebnú dvojstranovú reklamu, uviedol v utorok hovorca týždenníka. Muž požiadal, aby bol šek na 60.000 švajčiarskych frankov (asi 1,3 mil. Sk) zaslaný firme Gucci.
Noviny si vraj pravosť inzerátu nestihli overiť, pretože dorazil na reklamné oddelenie príliš neskoro. Zaujímavé na celom prípade je, že záhadný model, vyzerajúci na vek do tridsať rokov, sa nepokúsil o zviditeľnenie svojej osoby po prvý raz. Podobným spôsobom sa snažil ukázať svetu už dávnejšie. Vtedy si chcel objednať koncertné miesto, vydávajúc sa za portorického speváka Chayanneho. Tento pokus mu však nevyšiel, pretože spoločnosť Sony BMG, ktorá známeho speváka reprezentuje, upozornila na mystifikáciu. Prípad momentálne vyšetrujú ako podvod.
Zdroj: TASR, 2007

