Eurobest Awards, popredné Európske ocenenia za kreativitu, ktoré sa v tomto roku uskutočnia už po 20. krát, zahrnú aj kategóriu „Media competition“, čím sa doplnia súčasné kategórie (Rádio, TV/kino, Outdoor, Interactive, Direkt & Sales Promo a Integrované reklamy).
Kategória Médiá bude ocenením pre výnimočné práce v kreatívnom využívaní médií, pričom sa zohľadňujú kritériá ako kreativita v stratégii, plánovanie a výroba. Kategória bude posudzovaná panelom jedenástich európskych expertov.
Na margo novej kategórie Philip Thomas, CEO Eurobestu povedal: „Pre nás ako najvýznamnejšie európske ocenenia reklamnej kreativity je dôležité, že Eurobest sleduje trendy a reaguje na ne. Kreativita v kategórií Médiá je mimoriadne dôležitou súčasťou biznisu a jej pridanie medzi ostatné ocenenia ukazuje, že Eurobest Awards sú vlajkovou loďou kreativity v Európe.“
Informácie o oceneniach budú k dispozícii na www.eurobest.com od polovice augusta prihlasovanie prác začne od 30. 8. 2007. Práce sa budú hodnotiť v Londýne koncom novembra. Shortlisty budú zverejnené na internete 28. a víťazi 30. novembra 2007.
Zdroj: Eurobest Awards

