StoryEditor

Nový čas s kampaňou od MUW Saatchi & Saatchi

02.04.2008, 00:00

Najčítanejší slovenský denník Nový čas vydavateľstva Ringier spustil novú imidžovú kampaň „Bulvár vás baví”, ktorú pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň vychádza z povahy obľúbeného titulu - odľahčeným spôsobom posúva najpopulárnejšiu tému bulvárneho spravodajstva do nových zábavných súvislostí s posolstvom „Bulvár vás baví“. Okrem komunikácie prostredníctvom inzercie a outdoorových médií ponúka v rámci vybraných komunikačných kanálov (printové vkladačky, webová hra na http://www.bulvarvasbavi.bleskovky.sk) čitateľom aj možnosť interaktívne sa zapojiť a vytvoriť vlastné zábavné slovné spojenia, zaslať ich známym a vyhrať.

Jeden z headlinov kampane "ČERNÁ SMATANOVÁ POLÍVKA" dokonca inšpiroval aj k inovácii jedálneho lístka a v týchto dňoch ju skutočne môžete ochutnať vo viacerých bratislavských reštauráciách.

Bulvár vás baví je po kampani Eva, hriešne dobrá, už druhým projektom, ktorý MUW Saatchi & Saatchi tento rok realizuje pre Ringier.

Vizuály novej kampane Bulvár vás baví (pre zväčšenie kliknite na obrázok)

 

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 15:42