Najčítanejší slovenský denník Nový čas vydavateľstva Ringier spustil novú imidžovú kampaň „Bulvár vás baví”, ktorú pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň vychádza z povahy obľúbeného titulu - odľahčeným spôsobom posúva najpopulárnejšiu tému bulvárneho spravodajstva do nových zábavných súvislostí s posolstvom „Bulvár vás baví“. Okrem komunikácie prostredníctvom inzercie a outdoorových médií ponúka v rámci vybraných komunikačných kanálov (printové vkladačky, webová hra na http://www.bulvarvasbavi.bleskovky.sk) čitateľom aj možnosť interaktívne sa zapojiť a vytvoriť vlastné zábavné slovné spojenia, zaslať ich známym a vyhrať.
Jeden z headlinov kampane "ČERNÁ SMATANOVÁ POLÍVKA" dokonca inšpiroval aj k inovácii jedálneho lístka a v týchto dňoch ju skutočne môžete ochutnať vo viacerých bratislavských reštauráciách.
Bulvár vás baví je po kampani Eva, hriešne dobrá, už druhým projektom, ktorý MUW Saatchi & Saatchi tento rok realizuje pre Ringier.
Vizuály novej kampane Bulvár vás baví (pre zväčšenie kliknite na obrázok)
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

