StoryEditor

Foodcourt Aupark sa predstavuje v novom šate

03.04.2008, 00:00

Bratislavský Aupark vo svojej aktuálnej kampani prezentuje otvorenie svojho nového štýlového foodcourtu.

Komunikačný koncept s názvom Food Courture pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi s využitím parafrázy "haute couture", oznámenia svetových módnych kolekcií najvyššej kvality. Spojením prvkov gastronómie a sveta štýlovej značkovej módy sa Aupark prihovára svojim návštevníkom formou typickou pre komunikáciu naobľúbenejšieho bratislavského shopping centra. Na vytvorení jedinečnej vizuality s retrotonalitou sa spolupodieľal známy módny fotograf Jakub Klimo. Kampaň beží od začiatku apríla v bratislavskom regióne na outdoorových plochách, v prostriedkoch MHD a na internete.

Jeden z vizuálov pre Food Courture

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 02:34