Presne 30. apríla 2008 sa uzatvoril prihlasovací proces súťažných príspevkov do Medzinárodnej súťaže reklamy zameranej na deti a mládež Dúhová kulička, ktorá vstupuje už do svojho 6. ročníka. Výsledky súťaže reklám zameraných na deti a mládež budú známe 5. júna v Zlíne v rámci Večera s reklamou.
Jedinou agentúrou, ktorá bude v rámci súťaže hájiť slovenské farby, je reklamná agentúra Lazar – Klostermann. Tá do súťaže prihlásila tri príspevky pre klienta Perfetti Van Miele a jeho lízanky Chupa Chups, všetky v rámci kategórie Printová reklama zameraná na deti a mládež.
Súťažné práce budú opäť hodnotiť dve poroty. Prvá je medzinárodná, zložená z odborníkov z oblasti reklamy a marketingu, ktorej predsedá „otec projektu“ Jiří Mikeš. V rámci druhej poroty zasadnú za porotcovský stôl deti. Jej garantom je doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD., predsedníčka Českej marketingovej spoločnosti.
Dúhová kulička je súčasťou programu Medzinárodného festivalu filmov pre deti a mládež. Súčasťou projektu je aj odborná konferencia zameraná na problematiku vzťahu detí a reklamy.
Prehľad súťažných kategórií pre rok 2008:
* TV spoty zamerané na deti a mládež
* TV spoty s detskou sociálnou tematikou
* TV spoty, v ktorých ako hlavná postava vystupuje detský herec
* Printová reklama zameraná na deti a mládež
* Printová reklama s detskou sociálnou tematikou
* Rozhlasové spoty zamerané na deti mládež
* Rozhlasové spoty s detskou sociálnou tematikou
Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť tu.
Zdroj: duhovakulicka.cz

