StoryEditor

Kto je najlepší v reklame pre deti?

23.05.2008, 00:00

Presne 30. apríla 2008 sa uzatvoril prihlasovací proces súťažných príspevkov do Medzinárodnej súťaže reklamy zameranej na deti a mládež Dúhová kulička, ktorá vstupuje už do svojho 6. ročníka. Výsledky súťaže reklám zameraných na deti a mládež budú známe 5. júna v Zlíne v rámci Večera s reklamou.

Jedinou agentúrou, ktorá bude v rámci súťaže hájiť slovenské farby, je reklamná agentúra Lazar – Klostermann. Tá do súťaže prihlásila tri príspevky pre klienta Perfetti Van Miele a jeho lízanky Chupa Chups, všetky v rámci kategórie Printová reklama zameraná na deti a mládež.

Súťažné práce budú opäť hodnotiť dve poroty. Prvá je medzinárodná, zložená z odborníkov z oblasti reklamy a marketingu, ktorej predsedá „otec projektu“ Jiří Mikeš. V rámci druhej poroty zasadnú za porotcovský stôl deti. Jej garantom je doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD., predsedníčka Českej marketingovej spoločnosti.

Dúhová kulička je súčasťou programu Medzinárodného festivalu filmov pre deti a mládež. Súčasťou projektu je aj odborná konferencia zameraná na problematiku vzťahu detí a reklamy.

Prehľad súťažných kategórií pre rok 2008:

* TV spoty zamerané na deti a mládež

* TV spoty s detskou sociálnou tematikou

* TV spoty, v ktorých ako hlavná postava vystupuje detský herec

* Printová reklama zameraná na deti a mládež

* Printová reklama s detskou sociálnou tematikou

* Rozhlasové spoty zamerané na deti mládež

* Rozhlasové spoty s detskou sociálnou tematikou

Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť tu.

Zdroj: duhovakulicka.cz

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 18:29