StoryEditor

Pohľad verejnosti na TV spot spoločnosti Orange

22.07.2008, 00:00

Prieskumná agentúra Vox Pops International v spolupráci s marketingovým časopisom Campaign zisťovali medzi spotrebiteľmi ich názor na posledný TV spot spoločnosti Orange z dielne agentúry Fallon.

TV spot s názvom “I am” rozpráva príbeh rôznych známostí a lások, ktoré pomáhajú formovať individualitu. Spot vyvolal rôznorodé reakcie najmä zo strany odbornej verejnosti, časopis Campaign mu dokonca udelil cenu “Campaign´s Turkey of the Week”.

To, čo na tento spot povedali samotní spotrebitelia, si môžete pozrieť tu:

http://www.brandrepublic.com/Discipline/Advertising/News/833134/Public-View---Orange-I-am-Fallon/

Orange – „I am“

Zdroj: Brandrepublic.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:51