StoryEditor

Pokračovanie letnej kampane Kofoly z dielne Kaspenu

21.07.2008, 00:00

Cieľom druhej vlny kampane, ktorá bola do médií nasadená v polovici júla, je podľa slov Pavla Chalupku, brand manažéra značky Kofola, voľne nadviazať na predchádzajúci príbeh a tak určitým spôsobom oživiť a zatraktívniť samotnú letnú kampaň tejto značky.

Z pohľadu médií, ktoré budú v rámci druhej vlny kampane použité, pôjde o TV a internet, pričom kampaň bude prebiehať do konca augusta.

Režisér: Karel Janák

Produkčná spoločnosť: Boogie Films

Postprodukcia: -

Reklamná agentúra: Kaspen

Autor námetu/scenára: Kaspen Team

Creative Director: Kaspen Team

Account Director: Kaspen Team

Anketa

Páči sa vám kampaň Kofoly?
Áno.
68%
Nie.
32%
Staršie ankety

Zdroj: Seesame

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:47