Spoločnosť Kofola, ktorá začiatkom roka získala do svojho portfólia značku hroznových nápojov Vinea, v týchto dňoch hľadá v uzavretom tendri reklamnú agentúru na komunikačnú podporu tejto značky. Víťazná reklamná agentúra, ako aj koncept komunikácie, budú známe do konca októbra 2008.
Spoločnosť Kofola pozvala reklamné agentúry do uzavretého tendra koncom augusta, kedy prebehol aj brief na komunikáciu značky Vinea v budúcom roku. V týchto dňoch prebiehajú prezentácie agentúr a koncom októbra bude známa reklamná agentúra, ktorá sa podpíše pod komunikáciu značky a smer, ako bude značka Vinea so svojimi spotrebiteľmi komunikovať.
Nealkoholický hroznový nápoj Vinea, ktorý sa vyrába už viac ako 30 rokov, bol najmä v roku 2006 intenzívne podporovaný masívnou mediálnou kampaňou. Ako hovorí Lucia Deáková, brand manager spoločnosti Kofola a.s. pre značku Vinea: „Teraz, keď je nápoj Vinea plnohodnotným členom rodiny produktov spoločnosti Kofola, budeme sa snažiť nadviazať na úspešnú históriu tejto značky a budeme jej venovať rovnakú pozornosť, ako našim ďalším kľúčovým značkám. Zároveň veríme, že nová komunikácia značky Vinea zanechá v srdciach aj hlavách spotrebiteľov hlbokú stopu.“
Zdroj: Seesame

