Od 1. apríla až do 31. mája 2009 outdoorová spoločnosť BigMedia realizuje pre klienta Hero SK a jeho cereálnu tyčinku Corny out-of-home kampaň so špeciálne upravenými bigboardovými plochami.
Ide celkom o 6 ks bigboardov, v mestách Bratislava, Žilina a Košice, pričom nadstavbu BigMedia realizovala na dvoch plochách v hlavnom meste. Ako Stratégie informovala Monika Kosiaková, obchodná riaditeľka BigMedie, realizácia nadstavby prebehla v posledný marcový deň a inštalácia celej nadstavby trvala cca 5 hodín. „Keďže 2D a 3D nadstavby pre našich klientov, realizujeme už niekoľko rokov, aj túto sme inštalovali sami, s naším overeným tímom,“ povedala Monika Kosiaková.
Kampaň pre BIG Corny je tak prvou realizáciou po práve skončenej self-promotion kampani, s ktorou BigMedia na svojich plochách v januári aj februári tohto roka vyzývala klientov i mediálnych plánovačov, aby sa nebáli experimentovať s reklamou na bigboardoch a siahli po netradičných riešeniach.
Zdroj: Nataša Navrátilová, Stratégie

