Operátor aktuálne ponúka svoj produkt T-Mobile mobilný internet za zvýhodnenú cenu 9,90 € (298,25 Sk). V novej kampani od MUW Saatchi & Saatchi sa zameriava na komunikovanie hlavného benefitu služby – mobility a s ňou súvisiaceho imidžového parametra slobody.
Po úspešných kampaniach Stopár (leto 2008) a Vianoce Heja-hou pokračuje komunikácia T-Mobile mobilného internetu konceptom príbehov mladých ľudí na cestách, kde so samozrejmosťou využívajú výhody mobilného internetového pripojenia. Aktuálna kampaň vykresľuje príbeh začínajúcej garážovej kapely na ceste za úspechom. Cesta, ktorá sa končí klubovým koncertom, prinesie okrem spontánnych cestovateľských zážitkov hlavnému hrdinovi aj novú lásku.
Hrdinami spotu tentoraz nie sú herci z klasického kastingu, agentúre sa podarilo vytvoriť autentickú kapelu, pozostávajúcu z reálnych hudobníkov, nazvanú Floating Panel. Hudobný projekt Floating Panel je zložený z muzikantov mladých skupín Sako, From Our Hands a Talkshow, ústredný hudobný motív spotu je coververziou songu With No Excuses, ktorú vytvorili Floating Panel pre účely kampane.
TV spot sa okrem iných lokácií nakrúcal i v bratislavskom Randale. Mladistvý vizuálny štýl spotu dodal dánsky režisér Uffe Truust, fotil Mišo Bak.
T-Mobile uvádza kampaň v TV, v printe, v rádiu, v outdoore, na webe a na POSM.
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

