StoryEditor

New Yorker prichádza s novým reklamným spotom

30.03.2009, 00:00

26. marca uviedla spoločnosť New Yorker svoj najnovší reklamný spot zo série „Dress for the moment” po celej Európe.

New Yorker, výrobca mladej módy so sídlom v nemeckom Braunschweigu, sa po minuloročnej úspešnej kampani s názvom „Tecktonic” vracia k štýlu svojich predchádzajúcich kampaní. Na plátna európskych kín a na televízne obrazovky nasadila originálny klip plný čierneho humoru.

Hlavnou hrdinkou reklamného spotu je mladá žena, ktorá svojím vzhľadom – a outfitom značky New Yorker – priláka pohľady niekoľkých mužov, čím ich dostane do veľkých problémov. Predstavy New Yorker o podobe spotu uviedol do reality režisér Philipp Stölzl, s ktorým spoločnosť spolupracovala na reklamnom spote už v roku 2006. Stölzl je známy predovšetkým režírovaním hudobných klipov. Z tých najznámejších možno spomenúť napríklad kapely Rammstein alebo Garbage a speváčku Madonnu. Známy je tiež vďaka režírovaniu opier, napr. Berliozovej opery Benvenuto Cellini na festivale v Salzburgu v roku 2007. Najčerstvejším úspechom tohto režiséra je snímka North Face (orig. Nordwand). Pri jej realizácii, rovnako ako aj na klipe pre New Yorker, spolupracoval s kameramanom Koljou Brandtom. „Máme obrovskú radosť z ďalšej spolupráce s Philippom. Veríme, že jeho skúsenosti a medzinárodná povesť dostanú náš klip medzi špičku. Spot má príbeh, je výborne stvárnený, dúfame, že sa bude páčiť,“ hovorí Volker Putzmann, marketingový riaditeľ spoločnosti New Yorker.

Klip bol nakrútený v priebehu dvoch dní v juhoafrickom Kapskom Meste. O produkciu sa postarala agentúra TwinFilm Group, s ktorou New Yorker spolupracoval už v minulosti. Na tomto klipe konkrétne pracovali dve z jej pobočiek: TwinFilm Capetown a Doppelgänger Film. Hudba k spotu nazvaná Got To Look bola vytvorená v Berlíne.

Reklama je vysielaná od 26. marca vo viac než 22 krajinách v takmer 5 000 kinách. V Nemecku a Rakúsku je vysielaná tiež v televízii – celkom ju budú môcť vidieť diváci 19 televíznych kanálov. V 12 krajinách je kampaň podporená inzerciou vo viac ako 150 tlačových médiách a outdoorovou reklamou.

New Yorker podporuje svoju kampaň intenzívne i online reklamnými aktivitami. Užívatelia internetu tak narazia na inzerciu na weboch všetkého druhu – na stránkach zameraných na klipy a videá ako sú myvideo a clipfish, spoločenských portáloch ako Facebook, StudVZ a SchülerVZ alebo na YouTube. Ten bude jeden deň celý oblečený do farieb spoločnosti New Yorker a bude vysielať špeciálne New Yorker stanice.

Okrem toho je pripravená ešte špeciálna kampaň, ktorá vznikla v spolupráci s MySpace. Užívatelia budú vyzvaní k navrhnutiu vlastného dizajnového trička. Všetky tričká pôjdu do súťaže a víťaza čaká odmena – jeho návrh sa stane súčasťou ďalšej kolekcie spoločnosti New Yorker.

Reklama New Yorker - Dress for the moment

Zdroj: intent btl

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:42