Vianočná kampaň T-Mobilu od utorka 3. 11. pokračuje ďalším príbehom od MUW Saatchi & Saatchi, ktorý predstavuje druhú ponuku - zvýhodnený paušál Podľa seba, ku ktorému operátor dáva Paušál pre blízkeho bez mesačného poplatku na 2 roky a 3000 minút večerných a víkendových volaní vo vlastnej sieti.
Dej druhého spotu zo série sa odohráva v električke, kde partia Santa Clausov zastihne teenagera Adriana a v prítomnosti jeho priateľky a kamarátov mu odovzdajú odkaz od jeho mamy o obľúbenom pudingu.
Kampaň od svojho spustenia zaznamenala značnú odozvu verejnosti, spievaný odkaz "Ahoj Kikuš..." skutočne zľudovel. O spontánnom prijatí príbehu kampane svedčí vyše 50 tisíc zhliadnutí spotu na youtube.com (po približne týždni prekonal spot Kika počtom zhliadnutí minuloročný spot Víkendové SMS "Vianoce šalala"), rovnako aj skupina na facebook-u "Ahoj Kikuš...", ktorá za necelé 2 týždne presiahla 55 tisíc členov. O rezonancii kampane medzi verejnosťou svedčí, že tento výsledok na boomujúcom facebooku nie je dôsledkom riadenej aktivity. Skupina bola založená spontánne súkromnou osobou, ktorá nie je v žiadnom vzťahu s T-Mobilom ani s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi. V tejto skupine sa okrem nespočetných statusov hovoriacich o vzťahu ľudí ku kampani a značke T-Mobile už začal objavovať aj user generated content, ktorý rovnako vznikol spontánne.
Vianočná microsite vianocespolu.sk od svojho spustenia zaznamenala vyše 80 tisíc unikátnych návštev, jej obsah je kontinuálne dopĺňaný.
Najnovší TV spot - škola:
Nový TV spot - Aďuško:
Spievaný odkaz "Ahoj Kikuš..." na Facebooku:
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 52%
- nie
- 48%
- Celkový počet hlasujúcich: 90
- Staršie ankety
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

