StoryEditor

Istropolitana Ogilvy pre BratislavaFilm

04.08.2009, 00:00

V bratislavských uliciach sa objavili billboardy, ktoré kontroverznými headlinami odkazujú na novú snímku BratislavaFilm. Aktualizované o promokampaň

Billboardy so sloganmi: „Ak neprídete, naserete nás“ alebo „Chceme vaše peňáze“, propagujúce hraný dokument z drsnej sídliskovej reality sú prácou agentúry Istropolitana Ogilvy. Film, ktorý sa po troch rokoch výroby dostáva do kín vďaka distribučnej spoločnosti Continental film zobrazuje jeden deň mafiána (Peter Batthyany ), taxikára (Jozef Kapec), ktorý prežíva manželskú krízu a mladého dílera drog (Michal Nemtuda) žijúceho v Petržalke.

„Práve autentickosť celého projektu nás inšpirovala k príprave kampane s priamočiarym posolstvom- úprimnej výpovede tvorcov filmu, ktorých želaním je najmä to, aby si ľudia kúpili lístok a prišli do kina. Namiesto vychvaľovania kvalít filmu a sľubovania zážitkov je drsnou pozvánkou do kina,“ hovorí Radoslav Olos, team creative director Istropolitana Ogilvy.

Billboardovú a printovú kampaň dopĺňajú rozhlasové spoty, na konci ktorých zaznie komentár jedného z tvorcov filmu.

„Pripravované sú aj špeciálne internetové formáty, ktoré budú môcť ísť ešte ďalej ako nadlinková komunikácia. Kampaň bude adaptovaná v okolitých krajinách, kde sa film stretol s veľkým záujmom o jeho uvedenie na festivaloch a v kinách,“ dopĺňa Radoslav Olos.

BratislavaFilm je režijným debutom Jakuba Krónera, výkonným producentom snímky je Slavomír Kráľovič a námet napísal Jozef Kapec.

Trailer k filmu:

 

Rádio spot BratislavaFilm-u

 

Print kampane:

 


Bigboardy:



AKTUALIZÁCIA:

 

Minulý týždeň pokračovala neobvyklá promokampaň priamo v uliciach Bratislavy, po ktorých jazdilo „mafiánske géčko“ obrandované drsnou pozvánkou na BratislavaFilm.

Záujemcovia majú možnosť pozvať svojich známych „brutálnym spôsobom“, prostredníctvom videopozvánky, ktorú si sami vytvoria na www.nepridesnaseres.sk .

Päť vyžrebovaných odosielateľov dostane zadarmo soundtrack k filmu. Žrebovanie prebehne 4. septembra.


Promokampaň v uliciach Bratislavy:


Podoba webu nepridesnaseres.sk:

 

 



Vizitka kampane:

Klient: BratislavaFilm

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative Director: Peter Darovec, Radoslav Olos

Copywriter: Michal Pastier, Radoslav Olos

Art Director: Adam Marčan, Juraj Chalany

Client service: Tomáš Halmeš

Fotograf: Martin Črep

 

Zdroj: Istropolitana Ogilvy

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 13:17