Po tom, ako včera oznámila svoj odchod z KRAS-u aj agentúra Creative Department, prišlo toto združenie o takmer tretinu členov. Časť z nich patrila k tým najaktívnejším.
Dôvodom odchodu agentúry Creative Department z tohto združenia je podľa Simony Bubánovej, riaditeľky Creative Department, „nesúhlas s postupom úzkeho vedenia KRASu vo veci reklamnej kampane Bojovníci proti kríze a reprezentovania členských agentúr pri organizovaní EFFIE. Kampaň Bojovníci proti kríze bola prezentovaná ako kolektívne dielo KRASU bez súhlasu a vedomia členských agentúr. Agentúra Creative Department sa nestotožňuje s realizovanou kampaňou a nesúhlasí so zneužitím dobrého mena KRAS-u a tým aj dobrého mena členských reklamných agentúr.
Creative Department opakovane kritizoval prístup vedenia KRASu aj vo veci organizácie súťaže efektivity EFFIE, pričom vedenie KRASu podľa nášho názoru nebolo schopné zabezpečiť zachovanie kreditu tejto súťaže. Organizácia súťaže EFFIE bola jednou zo základných úloh Klubu reklamných agentúr Slovenska.“
Ako sa zmenila štruktúra členov KRAS-u?
Prezídium:
VACULIK ADVERTISING
Istropolitana Ogilvy
MUW Saatchi & Saatchi
Wiktor Leo Burnett
Lazar – Klostermann (agentúra zanikla)
Členovia
Euro RSCG Artmedia
JandL
Lowe GGK
Mark/BBDO Bratislava
Progress Promotion
V.Y.V.
Členovia, ktorí vystúpili z KRAS-u v priebehu 48 hodín
Zdroj: Martin Mazag, Stratégie

