Magickými očami na podlahových nálepkách v centre Bratislavy odštartovalo Slovenské národné múzeum finále kampane pre výstavu Šangri-la. India – Nepál – Tibet – Bhután.
Mnoho ľudí sa pri prechádzke mestom v prvých júnových dňoch prekvapene zastavovalo a pozeralo na výrazné oči nalepené na zemi na najfrekventovanejších miestach. Tento symbol je logom výstavy v Slovenskom národnom múzeu o krajinách ležiacich v Himalájach, ktorá trvá už len do 12. júla 2009. Ako povedala Markéta Plichtová z oddelenia prezentácie Slovenského národného múzea: “Táto časť kampane je určená pre tých ľudí, ktorí na výstavu Šangri-la plánovali ísť, ale odkladali to. Spolu 10 väčších a 100 menších nálepiek priamo pod nohami má ľuďom pripomenúť výnimočnú výstavu a najmä jej blížiaci sa koniec."
Za povolenie pri tomto netradičnom výlepe organizátori ďakujú Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava, Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto a tiež firme Bittner, ktorá veľkoformátové nálepky vytlačila. Grafiku nálepiek, rovnako ako celú kampaň k výstave pripravila reklamná agentúra TRIAD Advertising.
Nálepkám na chodníkoch predchádzala veľkoplošná nálepka v tvare ľadovej rokliny, cez ktorú sa mohli prejsť návštevnívi Palace Cinemas v Auparku, kde bol vizuál výstavy umiestnený aj na toaletách a na sedadlách v kinosálach.
Outdoor:
Zdroj: TRIAD Advertising

