Televízny spot Heineken Walk-In-Fridge, jedna z najpopulárnejších reklám vo svetovej histórii značky Heineken, bola včera uvedená v slovenskej adaptácii.
Od svojej svetovej premiéry sa televízny spot Heineken Walk-In-Fridge stal jednou z najoceňovanejších reklám. Pôvodne bol určený pre holandský trh, okamžite sa však začal šíriť prostredníctvom internetu do krajín celého sveta. Len na stránke youtube.com ho videlo k dnešnému dňu takmer štyri a pol milióna divákov. Po úspechu prvého spotu nasledovalo jeho pokračovanie a vlastná paródia, a príbeh spotu využila na natočenie svojej reklamy aj konkurencia.
Príbeh reklamy sa odohráva v novom, práve zariadenom byte. Mladá žena sprevádza po byte svoje priateľky, na záver si však nechá to najlepšie – obrovský šatník. Dievčatá kričia od nadšenia, ich radosť ale prehlušia mužské nadšené výkriky z inej miestnosti. Byt totiž práve ukazuje svojim priateľom aj mladý muž, namiesto šatníka však pre seba vybudoval obrovskú chladničku plnú piva Heineken.
Hlavnou myšlienkou reklamného spotu je idea, že aj keď mužov a ženy na celom svete potešia rôzne veci, prejav nadšenia môže byť rovnaký. Pivo Heineken tak v príbehu predstavuje splnený mužský sen. „Nová kampaň by mala pre značku Heineken priniesť hlavne posilnenie hodnôt kvality a medzinárodného úspechu a prirodzene podporiť originalitu a trendovosť,“ hovorí Natalia Ormandy, brand manager značky Heineken na Slovensku.
Televízny spot pochádza z dielne amsterdamskej reklamnej agentúry TBWA/Neboko a do slovenčiny ho adaptoval slovenský CD Creative Department pod vedením kreatívneho riaditeľa Emana Erdélyiho. Tridsaťsekundový spot Heineken Chladnička je na Slovensku vysielaný od 15. júna na TV Markíza a TV JOJ.
TV spot:
Shot z reklamy:
Zdroj: Seesame

