Aj v tomto roku je vyhlásená súťaž „Dievča leta“, založená na jednoduchom princípe súťaží krásy, kedy dievčatá, ktoré sa chcú súťaže zúčastniť, pošlú svoje fotografie v plavkách.
Tie budú umiestnené na stránke www.dievcaleta.sk., kde víťazku vyberú na základe hlasovania používateľov. Komunikácia tohtoročnej súťaže paroduje klasické monológy „missiek“.
Súťaž organizuje známy internetový portál Zoznam.sk a komunikačne ju zastrešuje agentúra Istropolitana Ogilvy.
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Kampaň Dievča leta
Creative director: Peter Darovec
Senior Copywriter: Braňo Bezák, Vlado Janček
Art director: Michaela Čulíková
Account manager: Tomáš Halmeš
Použité médiá: TV, Rádio, internet
Termín nasadenia: 8. 7. 2009 – 15. 8. 2009
Zdroj: Istropolitana Ogilvy

