Reklamná agentúra Air Creative sa koncom roka prezentuje kampaňou „Kúúúúl Ovi“ pre klientov AND, spol. s.r.o. a Agora plus, a.s. Jej cieľom je podporiť portál Ovi.com a zvýšiť jeho návštevnosť.
Pre súťaž o tričká „kúúúúl Ovi“ a lyžovačku vo Francúzskych Alpách, sa agentúra rozhodla využiť okrem klasických médií aj netradičné. Vzhľadom na cieľovú skupinu mladí ľudia, agentúra umiestnila inzeráty a rozhlasové spoty aj do originálne vytvoreného balíka slovenských VŠ študentských médií. Využila tiež sústreďovanie sa tejto cieľovej skupiny v športových a freestylových obchodoch a ako atypický reklamný nosič obliekla figuríny vo výkladoch do tričiek „kúúúúl Ovi“. Súčasťou kampane je aj súťaž o lyžovačku vo Fracúzskych Alpách, v ktorej sa využíva interaktivita zákazníkov. Môžu sa do nej zapojiť tak, že sa odfotia v „kúúúúl Ovi“ tričku a tieto fotografie zavesia na stránku www.trickovi.sk, kde za ne používatelia konta Ovi.com hlasujú.
Kampaň Ovi.com (obrázky sú klikateľné):
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 34%
- nie
- 66%
- Celkový počet hlasujúcich: 83
- Staršie ankety
Zdroj: Air Creative

