StoryEditor

Telefónica O2 Slovensko predstavila svoju zimnú kampaň

16.10.2009, 00:00

Telefónica O2 Slovakia prichádza s jesenno-zimnou kampaňou na rovnaké výhodné volania a SMS v rámci Slovenska aj zo Slovenska do všetkých sietí v Českej republike.

Nejde však o časovo limitovanú akciu, ale trvalé vylepšenie programu O2 Fér, ktorá sa tak stáva pre zákazníkov ešte atraktívnejšou.

Každý rok zákazníci netrpezlivo očakávajú vianočné benefity, ktoré predstavia jednotliví mobilní operátori. Nová ponuka O2 prináša jednotnú cenu volaní do všetkých sietí na Slovensku, ale zahŕňa aj volania zo Slovenska do Česka. Cena volaní na Slovensko aj do Čiech je len 0,13 €/min. (3,92 Sk), pričom s použitím Extra Balíčka môže byť ešte nižšia. Cena SMS na Slovensko aj do Čiech je 0,06 € (1,81 Sk). Svoj nový benefit komunikuje O2 prostredníctvom televízneho spotu, printovej kampane, OOH a rozhlasovej kampane, ale tiež na internete a cez BTL kampaň.

Hlavnou myšlienkou TV spotu je otváranie väčšieho priestoru na komunikáciu. „Prostredníctvom tzv. leporelo efektu sa nám otvára väčší priestor na to, aby sme mohli byť so svojimi blízkymi na rôznych miestach na Slovensku aj v Česku. Obrazovo sme na stvárnenie použili prekonávanie hraníc. Vidíme, ako mladé dievča plynule prechádza z bratislavského námestia na Štrbské pleso, rodinka z Banskej Štiavnice sa razom dostáva pod Spišský hrad a dvojica hľadiaca na nočnú Bratislavu sa ocitá na Karlovom moste,“ hovorí Erik Reigraber, kreatívny riaditeľ EURO RSCG a tvorca kampane.

TV spot sa vyrábal na Slovensku pod režisérskym vedením Ivana Trebulu. 3D vizualizáciu vytvárala firma Vertex Creation Mariána Villarisa. Nakrúcanie bolo veľmi netradičné, pretože veľký priestor bol vyhradený pre animáciu. „Mali sme tak jedinečnú možnosť do posledej chvíle pracovať s prostredím či vytvárať netradičné uhly pohľadu kamery. Zvolený formát nám dal oveľa väčšiu slobodu pri práci s exteriérmi, než keby sme spot natočili v reálnom prostredí,“ dodáva Erik Reingraber. „O2 je našťastie veľmi modernou značkou, ktorá umožňuje pracovať s technológiami, fantáziou a magickosťou, čo robí ich spoty netradičnými a zaujímavými.“

„O2 Fér je veľmi výhodnou ponukou, ktorá je teraz obohatená o ďalší atraktívny benefit – volania zo Slovenska do všedtkých sietí v ČR za rovnakú cenu. Vďaka tomu je O2 operátorom s dlhodobo najvyšším počtom nových aktivácií. Veríme, že tieto Vianoce to potvrdia,“ uzatvára Ivan Mesároš, Brand director Euro RSCG pre klienta O2.

TV spot:

 

Print kampane:

 

Prehľad nosičov:

Médiá: TV (30 sec.), OOH – bigboardy, billboardy, CLV, print, poster, internet, rádio .


Vizitka kampane:

Názov kampane: „Väčší priestor na volania “

Klient: Telefónica O2 Slovakia

Agentúra: Euro RSCG

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art Director: Miroslav Miklovič, Martin Dušánek

Copywriter: Erik Reingraber, Lucia Čarná

Klientsky servis: Ivan Mesároš, Katarína Švedová, Jana Johanesová

Produkcia: Protos production

Producer: Barbara Kipsová

Réžia: Ivan Trebuľa

Kamera: Peter Bencsík

3D vizualizácie: Marian Villaris a Vertex Creation

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
71%
nie
29%
Celkový počet hlasujúcich: 94
Staršie ankety

Zdroj: Euro RSCG

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 20:33